Az osztályok munkái:
1.a | 1.b | 1.c | |
2.a | 2.b | 2.c | |
3.a | 3.b | 3.c | |
4.a | 4.b | 4.c | 4.d |
5.b | 5.c | ||
6.a | 6.b | 6.c | 6.d |
7.a | 7.b | 7.c | |
8.a | 8.b | 8.c |
Az 1.b. osztály "Jól bánj a Földdel " témanapok keretében tanulták meg Mit tehetünk bolygónk védelméért.Plakátokkal és különböző játékok készítésével hívták fel a figyelmet a szelektív hulladékgyűjtésre.
Az 1.c osztály a Fenntarthatóság jegyében az Erdei tornapályára kirándult kerékpárral! Nagyon ügyes volt a kis csapat, örömteli közös élmény volt számunkra! Nagyon büszkék vagyunk az osztályunkra😍
Julika és Anita néni
Julika és Anita néni
Hulladék- avagy a szemétnek is lehet új élete!"
Mottónk: „Régiből újat, új helyett régit.”
A 2. c osztály megismerkedett a szemét és a hulladék közötti különbséggel, annak újrahasznosításával. Rejtvények, bingó és interaktív csoportos és egyéni feladatokkal dolgoztuk fel a témát. Játékos formában beszámoltunk új ismereteinkről és zárásként erről plakátot is készítettünk. Az összegyűjtött hulladékból újrahasznosítással, saját projektfeladatként csoportokban babaházat és városrészletet készítettünk. Meglátogattuk a Labor Café-t, ahol a fenntarthatóságról hallgattunk meg előadást, és kipróbáltuk, mi ezt hogyan csinálnánk.
A Megyei Könyvtárat a „Pincétől a padlásig" jártuk be. Megismerkedtünk a könyvtár adta lehetőségekkel, s azzal, hogyan tartja szem előtt a környezettudatosságot ez az intézmény.
Sok új ismerettel, élményekkel gazdagodva zártuk ezeket a fenntarthatósági napokat!
Mottónk: „Régiből újat, új helyett régit.”
A 2. c osztály megismerkedett a szemét és a hulladék közötti különbséggel, annak újrahasznosításával. Rejtvények, bingó és interaktív csoportos és egyéni feladatokkal dolgoztuk fel a témát. Játékos formában beszámoltunk új ismereteinkről és zárásként erről plakátot is készítettünk. Az összegyűjtött hulladékból újrahasznosítással, saját projektfeladatként csoportokban babaházat és városrészletet készítettünk. Meglátogattuk a Labor Café-t, ahol a fenntarthatóságról hallgattunk meg előadást, és kipróbáltuk, mi ezt hogyan csinálnánk.
A Megyei Könyvtárat a „Pincétől a padlásig" jártuk be. Megismerkedtünk a könyvtár adta lehetőségekkel, s azzal, hogyan tartja szem előtt a környezettudatosságot ez az intézmény.
Sok új ismerettel, élményekkel gazdagodva zártuk ezeket a fenntarthatósági napokat!
A körforgásos gazdaság fogalmával interaktívan ismerkedett a 4.a osztály. Projektünk címe: A búza és ami benne rejlik. Pl. Jártunk Vámosatyán, ahol közel kerültünk a természethez, tanyát is látogattunk. Termőföld, erdő, állatok, minden adott volt a közvetlen tapasztalat szerzéshez.
A teremben búzát vetettünk, a gyerekek lap book-okat készítettek, egymást tanították. Sokat tanultunk, fejlődtünk, élményekkel gazdagodtunk.
A teremben búzát vetettünk, a gyerekek lap book-okat készítettek, egymást tanították. Sokat tanultunk, fejlődtünk, élményekkel gazdagodtunk.
Projektnapok a 4. d osztályban
1.nap
Ezen a napon ünnepeltük a Föld napját, ezért mindenki plakátot készített Földünk védelme/ szennyezése címmel! Ezután csoportokba rendeződve, egy rövid meeting után, közösen készítettek gondolattérképet a saját témájukról.
2. nap
Reggel biciklire pattanva elindultunk a Sóstói Múzeumfaluba, ahol izgalmas programokon keresztül sok új ismerettel gazdagodtunk. Erről a napról lapbookuk is készültek.
3. nap
Ezen a napon csoportonként megépítették a saját kis tanyájukat.
1.nap
Ezen a napon ünnepeltük a Föld napját, ezért mindenki plakátot készített Földünk védelme/ szennyezése címmel! Ezután csoportokba rendeződve, egy rövid meeting után, közösen készítettek gondolattérképet a saját témájukról.
2. nap
Reggel biciklire pattanva elindultunk a Sóstói Múzeumfaluba, ahol izgalmas programokon keresztül sok új ismerettel gazdagodtunk. Erről a napról lapbookuk is készültek.
3. nap
Ezen a napon csoportonként megépítették a saját kis tanyájukat.
Az 5.b osztály hétfőn a nyíregyházi Labor Caféban előadást hallgatott meg a fenntarthatóságról, majd kisebb csapatokban elgondolkodtak azon, mely fenntarthatósági céllal kezdenék meg a fellépést egy fenntarthatóbb jövőért.
Adományaikkal hozzájárultak a Labor Café fennmaradásához, működéséhez. Kedden és szerdán kidobásra szánt alapanyagokból készítettek osztálytermi dekorációt, és angol nyelvű plakát készítésével bővítették szókincsüket.
Adományaikkal hozzájárultak a Labor Café fennmaradásához, működéséhez. Kedden és szerdán kidobásra szánt alapanyagokból készítettek osztálytermi dekorációt, és angol nyelvű plakát készítésével bővítették szókincsüket.
Témahét - 6. b
TÉMÁNK: Fenntarthatóság-Műanyag hulladék szelektív gyűjtése –Újrahasznosítás
A három nap során a gyerekek megismerkedhettek a szelektív hulladékgyűjtés kapcsán az újrahasznosítással , levegő és környezetünk tisztántartásával. Ezeket gondolattérkép készítésével és plakátok rajzolásával tettük színesebbé. Második nap a kreatív kézügyesség és ötletesség segítségével adtunk új értelmet az elhasznált műanyag hulladékoknak. Harmadik nap Budapesten jártunk a Hungexpo-n.
TÉMÁNK: Fenntarthatóság-Műanyag hulladék szelektív gyűjtése –Újrahasznosítás
A három nap során a gyerekek megismerkedhettek a szelektív hulladékgyűjtés kapcsán az újrahasznosítással , levegő és környezetünk tisztántartásával. Ezeket gondolattérkép készítésével és plakátok rajzolásával tettük színesebbé. Második nap a kreatív kézügyesség és ötletesség segítségével adtunk új értelmet az elhasznált műanyag hulladékoknak. Harmadik nap Budapesten jártunk a Hungexpo-n.